Rady

Vyhledat

DIESEL si vytvořil vlastní padělek,aby upozornil na problematiku falšovaní značkového oblečení.

Originál článku zde


Vyrobil  limitovanou edici pod značkou DEISEL, která má vše ušité z kvalitních materiálů, jen samotné logo je falešné.
Na několik dní Deisel otevřel malý obchod ve čtvrti, proslulé právě prodejem padělků a prodával oblečení za velmi nízkou cenu.

Renz Rosso, zakladatel a předseda mateřské společnosti OTB společnosti Diesel , v rozhovoru uvedl, že vytvořili iniciativu #GoWithTheFlaw , která je považována částečne jako vtip. Chtěli, aby se sama značka nebrala tak vážně a zesměšnila nynější trend logománie. Avšak hlavně má iniciativa poukázat na problémy s podvodníky a padělaným zbožím. Totiž více než milion padělaných dieselových výrobků se každoročně prodá po celém světě.
Rosso sdělil, že v boji proti falšování značky Deisel vynakládají velké usilí a stále se snaží zdokonalovat ochranné způsoby. 

logo sci line